Право повернення
Ми гарантуємо якість свого товару!
Ви завжди можете перевірити посилку (якість і цілісність товару, його комплектність і відповідність замовленому) у відділенні пошти ДО ЇЇ ОПЛАТИ. Для цього попередьте менеджера поштової служби про те, що Ви хочете перевірити посилку.
Повернення товару.
У разі будь-яких непорозумінь Ви можете відмовитися від посилки прямо у відділенні пошти і Вам не доведеться оплачувати ні вартість товару, ні його транспортування. Якщо товар був попередньо оплачений і виникли непорозуміння, ми в найкоротші терміни зробимо заміну товару або повернення грошових коштів.
Якщо у Вас виникли будь-які питання вже після отримання посилки і після того, як Ви залишили відділення пошти, зв'яжіться будь ласка з нами будь-яким зручним для Вас способом і ми вирішимо всі непорозуміння.
Ми дбаємо про своїх клієнтів і гарантуємо якість нашого товару!
Не підлягають поверненню товари, виготовлені індивідуально (зі зміненими розмірами або зміненим спеціально для Вас дизайном) і при цьому такі, що не мають пошкоджень з вини відправника!
Повернення і обмін товару згідно з чинним Законодавством України
Ми працюємо відповідно до чинного Законодавства України, згідно з яким: "Повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки (з моменту отримання товару)". На підставі ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" повернення товару здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки (товар не підійшов / не сподобався).
Повернення в цьому випадку можливе якщо:
- товар не був у вживанні і жодним чином не використовувався;
- повністю збережена фірмова упаковка і комплект поставки (включаючи ярлики і пломби);
- товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки і передачі користувачеві (без будь-яких механічних пошкоджень і дефектів);
- при наявності розрахункових документів на товар, виданих споживачеві разом з товаром, таким документом є рахунок-фактура нашого магазину, або ТТН (Товарно-Транспортна Накладна) про отримання товару від кур'єрської служби, що здійснює доставку.
У цьому випадку клієнт оплачує зворотну доставку товару згідно з діючими тарифами.
Зворотна Доставка здійснюється кур'єрською службою "Нова пошта".
Повернення грошей
Проводиться через перекази ПриватБанк. Ви зможете отримати повернення грошей на свою картку або в будь-якому відділенні ПриватБанку, після того, як товар повернеться, і буде перевірений (1-7 днів з дня відправки його Вами).
У разі переведення грошей на картки інших банків України, комісія переказу оплачується одержувачем.
У разі, якщо обмін товару проводиться не з вини магазину, то сума повернутих грошей відправляється з урахуванням відрахувань вартості транспортної доставки: вартість доставки товару до клієнта, вартість доставки післяплати, вартість доставки товару від клієнта в магазин, гроші, сплачені за доставку магазину, віднімаються з цієї суми.
Якщо обмін відбувається з вини інтернет магазину (фабричний брак, товар відмінний від замовленого), всі транспортні витрати ми беремо на себе.